چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
آیا می توان بدون ثبتنام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟
اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟
اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟
آیا می توان همه کالا ها را در مدت ۷ روز بازگرداند؟
تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟
سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند ؟
هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
آیا پرداخت اینترنتی در secheke.ir امن است ؟
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟
چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟
چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟
آیا میتوانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی سهچکه خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟
آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی سهچکه تماس بگیرم ؟
برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟